.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح یک بيمارستان در محمودآباد پس از 14 سال

فرماندار محمودآباد گفت: در اجراي تحقق نخستين مصوبه سفر ریاست جمهور به محمودآباد در حالي شاهد افتتاح بيمارستان اين شهر خواهيم بود كه 14 سال از سال شروع اين پروژه مي‌گذرد.
جواد واحدی فرماندار شهرستان محمودآباد به اتفاق اسماعیلی امام جمعه شهرستان محمودآباد بعدازظهر امروز با حضور در مساجد روستاهای معلم کلا، حاجی‌کلا، حربده ‌و کله‌مرز از بخش مرکزی و سرخرود شهرستان محمودآباد علاوه بر دیدار با مردم روستا و عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) به تشریح اقدامات دولت در شهرستان پرداخت.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: تقارن ماه مبارک رمضان و هفته دولت را باید به فال نیک گرفت و در این شب‌های پرفضیلت باید مدیران با حضور در مساجد و تکایا اقدامات دولت را برای مردم تشریح كنند تا مردم بیش از پیش از اقدامات و تلاش‌های دولتمردان آشنا شوند.
فرماندار محمودآباد گفت: حضرت علی (ع) شهید راه عدالت شد و به خاطر عدالتش جانش را از دست داد.
وي تصريح كرد: امروزه یکی از ویژگی‌های بارز نظام جمهوري اسلامي ايران عدالت است و ماندگاري، اثرگذاري و قدرت جمهوري اسلامي ايران بر گسترش و پافشاري بر عدالت است.
واحدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور گفت: یکی از شعارهای دولت احمدی‌نژاد تحقق عدالت در سراسر کشور بود که با اقدامات صورت گرفته در دولت این شعار تبدیل به یک رویکرد شد و هدفمند‌سازی یارانه‌ها که از آن به عنوان یک جراحی اقتصادی یاد می‌شود گام بزرگی بود برای حمایت از عموم اقشار جامعه و به ويژه قشر کم در آمد و پايین جامعه که اجرای این طرح توانست کمک شایانی به ارتقاي سطح عمومی زندگی مردم كند.
واحدي بيان داشت: امروزه شاهد رضایت عمومی مردم از اين قانون هستیم و این در حالی بود که تلاش گسترده‌ای از سوی مخالفان و معاندان نظام برای تشویش اذهان عمومی در اجرای قانون هدفمند كردن يارانه‌ها شاهد بودیم.
فرماندار محمودآباد با اشاره به وضعيت بیمارستان محمودآباد گفت: بیمارستان شهدای محمودآباد یکی از آرزوهای به‌حق و خواسته به‌جای مردم شهرستان بوده است که 14 سال مردم شهرستان در انتظار تحقق آن بودند و با جذب اعتبار 7 میلیارد و 400 میلیون تومانی که صورت گرفت کار ساخت و تجهیز بیمارستان به اتمام رسید.
وي اضافه كرد: در هفته دولت شاهد تحقق نخستين مصوبه سفر ریاست جمهور به شهرستان محمودآباد خواهیم بود و امسال در هفته دولت شاهد افتتاح رسمی و بهره‌برداری آن خواهیم بود.
واحدی با اشاره به معضل بیکاری جوانان شهرستان محمودآباد گفت: به‌منظور تکمیل و ساخت زیر‌ساخت‌های شهرک صنعتی شهدای محمودآباد امسال از مجموع اعتبارات تملک‌دارایي‌های شهرستان مبلغ 680 میلیون تومان اختصاص دادیم.
وي نويد داد: در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رونق و توسعه شهرک صنعتی محمودآباد خواهیم بود و شرکت‌های مادر و تخصصی برای سرمایه‌گذاری به این شهرستان خواهند آمد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 مرداد 1390
یکی نیست از فرماندار عزیز یا امام جمعه محترم سوال کند که این مجوز جهت ساخت وساز های غیر مجاز در سواحل سرخرود چاکسر درویش آباد ملاکلا ...از کدام کانال صورت می گیره نقش مسئولین در این زمینه چیه؟نظارت کجاست ؟در آمد حاصله جیب چه کسی میره؟اگر راه اوفتادن ایام شهادت مولا را تسلیت بگویند به خودشون بیان لا اقل اگرپیرو راستین اون حضرت باشند اخر تا کی سیاه بازی خورشید هیچ وقت پشت ابر نمی ماند
فرشاد راعی 1 شهريور 1390
محمودآباد رفت یک کمربندی بسازههرکی اومد تو این طرح دست انداخت که جاده رو ببره به سمت زمین خودش تا زمینش گرون بشه....... آخرش کمربندی پیچ و خم دار شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.